Tema: Re: Pasidalinkit hamburgeriu receptais
Autorius: Night
Data: 2015-07-22 14:10:17
Na mano skoniui tikras burgeris turi buti is jautienos. As perku is
mesininko, jei mesa labai liesa, paprasau siek tiek lajaus (riebalu) kad
imaisyti malant. Sumalu pats. Kotletukus darau kartais su svogunais,
kartais be. Jei su svogunais - juos apkepu. Kotletas medium rare, buna
sultingas. Is prieskoniu tai druska, pipirai ir sutrintas kmynas
(nedaug). Bandele - pagal skoni. Padazai, darzoves, suris - pagal skoni.
Kai turiu upo, tai dar apkelu pievagrybius pjaustytus svieste kaip viena
is ingridientu. Is darzoviu dazniausiai dedu agurkus (marinuotus)
pomidora ir salota.