Tema: Re: Gartraukis
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-03-30 16:41:48
2015-03-30 16:06, Sail rašė:
> Baiktu, jau buvau sita diskusija iskeles.
>
> Cia anksciau tokie seni bezdalai kaip  mes virtuve naudojo maistui ruost, ir
> todel atskiroj patalpoj turejo but. Nebe tie laikai.
>
> Dabar zmones ruosdami maista bendrauja, va todel virtuviu nebedaro niekas
> atskirai. Auksciausia klase!

Ne, aukščiausia klasė bus tada, kai būstas galutinai evoliucionuos iki
bendros erdvės su būsto viduryje degančiu laužu, na ir dūmtraukiu virš
jo :) Čia tik laiko klausimas. Virtuvė su gyvenamąja erdve jau sujungė,
dabar dažnai pastebima, kad jungiama vonia su miegamuoju. Tad tik laiko
klausimas kada namai vėl grįš link jurtos pavidalo ir išplanavimo:)