Tema: Re: Gartraukis
Autorius: Night
Data: 2015-03-30 16:24:10
Del oro pritekejimo bdos nera - namo turis nemazas, pastoviai yra kur nors
kokia fortke pradaryta. Visai netoli nuo gartraukio, zidinio apacioje, yra
100 skyle i lauka kaip tik sitam reikalui.

Beje, taip ir nesupratau, ar ta gofra pamirsti ir skyle i lauka tiesiai
daryti ar vis tik pakankamai galingas gartraukis gali ta gofra "iveikti"?