Tema: Re: Gartraukis
Autorius: bzik
Data: 2015-03-30 14:25:45
ką plačiau :) Gatraukis traukia tiek, kiek oro jis gali paimt. Jei neduosi
normalaus pritekėjimo jis traukia iš ten kur pajėgia. Pvz. butuose per
ventiliacines angas kaimynų  san.mazgo rūkalus. Jei oro padavimo nėra,
variklis sukasi, o rezultato nėra. Mes jungdami vidutinį galingumą kitam
kambary minimaliai praveriam langą. Aišku šiluma velniop, bet kvapų mažiau.
Jei teorinis max galingumas 500m3/h, tai atmetus visokius pasipriešinimus ir
kita, vis tiek liks kokie 300m3, kuriuos turi paduot į patalpą.

"Night"  wrote in message

Galima placiau?