Tema: Re: keptuvė be dangos
Autorius: bzik
Data: 2015-02-27 13:41:20
kažkiek svyla, bet greit atšoka. Kuo ilgiau naudojama, tuo mažiau kimba.
Pagrindinis reikalavimas - nenaudot riebalus nuvalančios chemijos. Pakanka
karšto vandens ar popierinio rankšluosčio. Nekepti rūgščių turinčių
produktų, nes jos nuėda apsauginį sluoksnį. Nepalikinėt vandeningų produktų
po kepimo.
Kepimui gerai įkaitinti.

"vitas"  wrote in message news:mcpkqk$498$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.02.24 10:55, bzik wrote:
> Teflonai, keramikos ir kt. galutinai užkniso. Reikia kasdienės d28
> keptuvės, dėl kurios nereiktų sukt galvos.
> Špižinė yra, bet pagrindinis kepėjas nepatenkintas svoriu. Paprasta
> plieninė (yra kažkokie blue steel)? Ner.plieno?
Daugelis čia esančių meta lauk keptuves su dangomis ir džiaugiasi
špižinėmis, arba plieninėmis.

Gal kas malonėtų pasidalinti patirtimi kaip tą špižinę (plieninę)
paruošti darbui, užlaikyti, kad, blyn, nesviltų ir riebalo mažai
reikėtų. Jau niervai nelaiko, kiek turėjau – man tai svyla, tai riebalo
reikia, kad gaminys plauktų :)
Thanks in advance