Tema: Re: Rūkymo džiaugsmai
Autorius: servisas
Data: 2014-07-08 12:37:26
Man tik idomu, kur taip alksni naudoti, kad iseitu kalnas svariu pjuvenu.
Malkas kaip pjauna benzopjuklu, tai pjuvis gaunasi tai sen tai ten, o ir
grandine tepama tepalu :/ Ant kreizo malkas vargu ar pjauna, gateryje irgi
vargu ar lentas is alksnio daro.
Man kai reikedavo kazko panasaus i pjuvenas tai paimdavau ilga malka, obliu,
ir tokiu skiedru priraitodavau :) Greitai gaudavosi ir pakankamai nemazai.