Tema: Re: Espresso kavinukas iš Rimi
Autorius: Driven
Data: 2014-06-30 21:13:14
Cia kaip, kad ir per plazma viska ziuret? Kazkokiais mitais megsta groupsas
apaugti.
Cia labai individualu. Gaunasi ten viskas gerai ir su maziau kavos, kai nori
ir silpnesnes. O tai gal yra geriau, nei skiesti maza kieki su vandeniu.
Kaip pvz. (parasyta apie kavos kieki):
http://hubpages.com/hub/Make-Perfect-Stovetop-Espresso-Coffee-with-a-Bialetti-Moka-Pot
Kaip ir del dydziu... Vienas gali isgert ir 6vieti su pilnu kausu kitas tik
3vieti.

Vienas cia pasakojo, kad italijoj pas vienus mate, kad isvis neplauna, tai
sake ir pelesio netruksta :) Bet gal skonis ir geresnis :)

"Aurimas B" <auris1@esplius.lt> parašė naujienų
pranešime:loruit$rk$1@trimpas.omnitel.net...