Tema: Re: Espresso kavinukas iš Rimi
Autorius: Exo
Data: 2014-06-27 10:09:26
Nzn, aš esu pirkęs kadaise standartinį už ~35Lt iš kažkokios eilinės indų parduotuvės ir gyventų jis po šiai dienai pas mane naudojamas kiekvieną dieną jei viryklės nebūčiau pakeitęs į indukcinę... Šiaip su tais kavinukais reikia pagaut kampą, pvz. negalima perspausti užsukant nes sugadinsi tarpinę, pas mane buvo pradėjęs leisti, tačiau po kiek laiko guma prasitampė (kai nespaudžiau) ir viskas užsisandarino savaime. Tik šiaip apie juos galiu pasakyti jog dabar turiu mechaninį kavos virimo aparatą ir kadangi netingiu iš ryto su juo žaisti, tai man kur kas skanesnė kava gaunasi nei su anuo...

Exo

"route 666"  wrote in message news:loj4pl$umk$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui, esmę supratau ir š* pinigų nemėtysma. Gaila, kad iš šio komplekto
bandyta kava asmeniškai nelabai patiko :(
Teks kitus variantus pasižiūrėt.