Tema: Re: Espresso kavinukas iš Rimi
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-06-30 18:09:17
aš turiu 6vieti 3vieti ir vienviečius. Kaip kažkas ir minėjo reikia visada
pilna kauseli dėt, o pagal reikiamą kiekį tiesiog aparatą pasirinkt.. jei
6vietį kalus dviese tai nzn, esu kažkada kažką panašaus pasidaręs, ir su
dviračiu išlėkiau - buvo nekažką, daugiau taip nebedarau..

o dėl plovimo, kaip ir alaus bokalus pakanka praskalaut vandeniu, susidaro
kavos aliejus ant aparato sienelių - kavos skonis geresnis patampa.. su
nerūdijančio plieno kaip ir nėra skirtumo, arba aš nejaučiu, tačiau švariai
išplautas ir neplautas aliuminis būna skirtingo skonio..

"Exo"  wrote in message news:lor8ji$d73$1@trimpas.omnitel.net...

Aš ne apie trukdymą, o apie išdidžius pavadinimus... lygiai tas pats su
Margherita ir t.t.

Exo

"Driven"  wrote in message news:lor7uo$cir$1@trimpas.omnitel.net...

Kas trukdo ryte gerti espresso ar moka, o vakare myzala? Ar siaip kokiam
sveciui pataisyt. Pats supranti, bet daugzodziauji.