Tema: Re: stirnienos arba elnienos guliašas (troškinys)
Autorius: Gipsas
Data: 2013-12-10 16:29:27
esu jautienos megejas, todel daznai perku jautiena, bandau ja prikti
ivairiose vietose ir pasakysiu - nu nenormali ta mesa LT. Tikrai sunku kazka
nusipirkti padoraus...Nezinauk aip Vokietijoje, turbut irgi visokio meslo
yra...taciau Anglijoje tikrai neproblema nusipirkti geros jautienos. Tik ta
tenorejau  pasakyt