Tema: Re: stirnienos arba elnienos guliašas (troškinys)
Autorius: Dautarte
Data: 2013-12-09 17:16:02
Na jei gyvunas buvo 100-metis, tai zinoma, kad nieko gero is to nebus ;)
Turejau omeny normalios kokybes mesa.
Mesos gabalu, kurie tinka troskinimui yra daug daugiau negu kulnine ar
mente, cia reikia su geru mesininku susidraugauti :) Pavadinimu nepasakysiu,
nes a) lietuviskai nezinau, b) dazniausiai uzsisakau pas savaji gabala
konkreciam patiekalui sakydama "tai, ka visada" ir kita diena gaunu "tai, ka
visada" ;) Bet labai retai tai kalba eina apie pvz. mente, nes mente ar
kumpis susideda is skirtingu gabaliuku, kurie tinka skirtingiems
patiekalams - zodziu geras mesininkas yra tikras lobis :)

Jei, kas supranta rusiskai, tai labai rekomenduoju sio vyruko tinklarasti:
http://greg-butcher.livejournal.com/ - jis mesininkas ir daug pasakoja apie
mesa + puikiai raso :)

Su greitpuodziu sutinku, jei kas turi, tai geras daiktas ir gerokai
sutrumpina laika.

O del boeuf bourguignon nesutiksiu, kad ten darbo daug. Ilgai uztrunka tai
taip, bet darbo tikrai nedaug - supjaustyti, pamarinuoti, kita diena
apkepinti ir pasauti i orkaite... Man pvz. daugiau darbo yra su koldunais :)
Nors yra vienas patiekalas, aplink kuri jau ilgai vaikstau, bet kazkaip
pernelyg daug darbo - tai teisingas cassoulet su visais confit de canard ir
t.t. komponentais :)

"Gipsas" <Gipsas17@yahoo.com> wrote in message
> [...]
| kiek nori, minksta ji netaps..Na taip, nuo pernelyg ilgo troskinimo mesa
| pradeda skirtis skaidulomis, atsiras toks ispudis kad ji trapi, taciau ji
| pasidaro beskone, sausa..Vienintelis variantas daryti greitpuodyje -
| trumpesnis laikas, taciau naudojamas slegis mes padaro visai pamanoma...
| Siaip jau as sau toki nedideli atradima padariau - darant jautiena reikia
| rinktis kulnine arba mente...Tai nera labai brangi mesa, taciau
troskinimui
| (guliasui ir pa.) labai tinkama
| P.S. Beje, padaryti klasikini Boeuf Bourguignon tikrai nera taip paprasta,

| > |