Tema: Re: cili pipirai
Autorius: Justas
Data: 2013-08-09 12:02:49
nu labai smagu kad tau juoka kelia :)
tik va nereiktu sprest apie visus pagal save ar statistine lietuviu
tolerancija astriems pipirams.
kapsaicinas yra tokia medziaga prie kurios priprantama, panasiai kaip
kofeinas, laikui begant atsiranda tolerancija ir poreikis didesniems
kiekiams. jis skatina endorfino gamyba, todel jo norisi dar ir dar.
asmeniskai dabar pasiekiau toki lygi kad i viena woko porcija (tarkim
pad kra pao) dedu 10-15 prik kee noo, kas jau yra astriau nei
vidutiniskai tarp vietiniu taju. bhut jolokia esu valges, beje ne namie
siltnamy auginta, ir jokiu problemu nebuvo.