Tema: Re: cili pipirai
Autorius: Gipsas
Data: 2013-08-09 10:42:35
beje, kalbant apie astraiausius pasaulio pipirus..

Kazkaip galvojau, kad Naga Bholokia su savo 1 mln. punktu pagal Skotvilio
skale yra pikciausias...ale pasirodo, kad yra Trinindado skorpionas su 1,5
mln. skotviliu !
http://en.wikipedia.org/wiki/Trinidad_Scorpion_Butch_T_pepper
ir yra durniu, kurie pabande ji suvalgyti ..