Tema: Re: Naminiai burgeriai
Autorius: trickyvic
Data: 2013-03-12 03:38:52
Parasyta visiskai ne i tema, bet seip gyvenimiskas pvz.geras,
del tu emociju del versiuko tai cia yra tipiskas infantilizmas kuris kuo
toliau tuo labiau pasireiskia begimstancioje vidutineje klaseje kuria
sudaro ofisinis planktonas, ex isheiviai ir ttt. tokiu pilnas
perkunkiemis bendoreliai ir pan. bendruomenes.