Tema: Re: Ispaniska kumpis
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2013-01-30 01:34:29
meh.
Jau neužpykit, bet _ispaniškas kumpis_ iš principo negali būti skanus. Nes
nu... jis.. Iš.. Kiaulas....
Aš suprantu, tradicijos tuose kraštuose, įpranti nejaust tų neigiamų
niuansų, kurie net nelavintam gomuriui turėtų būti jaučiami. Pas mus
tėvonijoje galioja kitos priežastys, garbinga vieta supermarkete, didelė
kaina, tai automatiškai iškelia šintą produktą į išskirtinę vietą,
marketininkų vadinamą (blin, užkrito, nu tipo prekė, kurios pirkimas didėja
sulyg jos kaina, ir kurią perka dėl statuso, vienas ten tų
paklausos-pasiūlos paradoksų).
Kiaula pavytinta tampa kartoka, pagrinde dėl riebalų. Ten tie nemaloniai
geltoni dariniai ant tų kumpių.
Nustokit pirkt tuos ispanų tradicinius meh, gal geriau pasivytinkit patys
sau jautienos vidinę išpjovą, kaip tik maksimose jau kuris laikas yra
parduodamos praktiškai visose didesnėse. Dar nebandiau maximinės, bet netgi
prastos kokybės jautux bus jum žymiai skanesnis nei ispaniškas kiaulux.
Patikėkit.

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf