Tema: Re: alaus degustacija
Autorius: Dautarte
Data: 2012-11-10 17:57:04
Matau, kad gerai Tave supratau - "na chaliavu i uksus sladkij" ir butinai
reikia ji gerti... juk bus "daugiau ar  maziau smagiai" :)

Tik nesuprantu, kodel kvaila yra svarstyti, ar pasinaudoti nepatinkancia
dovana? Mano manymu absoliuciai normalu. Visai nebutina gerti chaliavini
acta... Pvz. jei gautum dovanu rozini pukuota megztini su zukuciais, ar is
karto ji apsivilktum ir eitum pvz. i darba? Nemanau. Bet pagal Tavo logika
laisvai galima butu pasakyti: "Keistuolis... gavo dovana ir dar svarsto..."
;)

Nematau nieko blogo, kad Povilas paklause nuomones ir atsiliepimu apie ta
degustacija. Jei jam nepatinka butent tas alus (del skonio nesigincijama),
tai kam ji gerti? Laikas yra labai vertingas dalykas, todel kartais tikrai
daug smagiau yra praleisti vakara su seima, negu gaisintni laika nezinia
kur, tik todel, kad kvietimas buvo nemokamas.

Musu laikais, kai is visu pusiu mus atakuoja informacijos ir galimybiu
perteklius, reikia moketi suprasti ir filtruoti tai, kas yra tau reikalinga,
idomu ar vertinga, nuo slamsto, kuris jokiu budu nepraturtina tavo gyvenimo.
Deja, daznai yra aplinkos presija, kad "taip reikia, nes kitaip esi
kvailas/keistas/nenormalus/ir t.t.", pries kuria sunku atsilaikyti ir daznai
"del sventos ramybes" , "norint buti kaip visi" arba "norint pakelti savo
statusa kitu zmoniu akyse" zmones nedaro to, kas jiems patinka ar yra
reikalinga, o tai, ko tikisi is ju aplinka. Zinoma, kad visiskai negalime
nuo to atsiriboti, nes taip jau sukurtas pasaulis ir tokia zmogaus
prigimtis - gyventi grupeje, bet vis delto, nematau jokiu problemu, jei
kazkas masto ar daro kazka kitaip.

"Night" <vkumpikas_trint_@gmail.com> wrote in message
| Night turejo omenyje, kad gavus dovana, man atrodo kiek kvaila dar
| svarstyti, ar ja pasinaudoti. Vis tiek laikas bus praleistas daugiau ar
| maziau smagiai. O Povilo klausimas nuskambejo kaip snobo-gurmano, kuriam,
| matai, svyturio alus per prastas, kad i jo degustacija padovanota nueitu -
| geriau namie prie TV turiningai ta laika praleisti.
|
| "ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message

| >> |
| >> |
| >> |