Tema: Re: alaus degustacija
Autorius: Dautarte
Data: 2012-11-10 01:27:13
Alora, man atrodo, kad Night turejo omeny visai ka kita... bent jau taip
parase...

O siaip del degustaciju, tai ir sutinku su Tavimi, ir nesutinku...
Viskas priklauso nuo produkto, organizatoriaus ir kompanijos, jei
degustacijoje dalyvauja daugiau pazistamu. Kiek supratau Povilas klause
butent apie du pirmus dalykus (daugumoje turbut apie antra).
Nezinau, kokio lygio yra tokios degustacijos Lietuvoje - niekada nebuvau ir
negirdejau jokiu atsiliepimu, todel man sunku pasakyti. Visiskai nesutinku
su Tavo nuomone "eiti vienam i degustaciją - tai eiti pasigerti". O gal mes
skirtingai suprantame zodi "degustacija"?
Kiek tenka dalyvauti skirtingose tikrai labai skirtingo lygio degustacijose
(nuo 30 iki 500 zlotu uz "bilieta"), tai niekas ten neateina pasigerti ar
prisivalgyti (blaivas kaip stiklas ar alkanas taip pat aisku niekas neiseina
ir kartais, tikrai retai, pasitaiko isimciu), bet daugumoje zmones bendrauja
(nebutinai pazistami zmones), kalba apie renginio tema, pristatomus
produktus/regiona/sali ir t. t. Aisku buna geresniu renginiu, buna
prastesniu. Buna ir tokiu, kad produktas puikus, bet renginys paruostas
taip, kad jokio malonumo ir gaila sugaisinto laiko. O buna atvirksciai -
produktas nesamone, bet organizavimas, pasakojimai ir t.t. fantastika ir po
tokio renginio pradedi ieskoti kitu panasaus tipo, bet geresnes kokybes
produktu.
Butent taip ir supratau Povilo klausima. Produktas (t. y. Svyturio/Utenos
alus ar ka jie ten turi) jam neidomus, bet jei renginys geras ir gerai
paruostas, tai gal ir verta nueiti. Juk laikas yra nepaprastai vertingas
dalykas :)
Manau, kad pamazu, besikeiciant kartoms, isaugame is mastymo, kad "na
chaliavu i uksus sladkij" ir butinai reikia ji gerti...  ir tai labai
dziugina :)

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message
| jeigu nori pamekenti, tai proga visur atsiras. O jei nori gerai praleisti
laiką, tai praktiškai visur tai imanoma.
| Viskas priklauso nuo nusistatymo. eiti vienam i degustaciją - tai eiti
pasigerti. Tam, aišku, galima nusipirkti, kad
| patinka, ir ištaršyti vienam namie. Juk esme ten ne aluje, o
degustacijoje, o tai - renginys.

> [...]
| > |
S.Miestelyje
| > |