Tema: Re: alaus degustacija
Autorius: Night
Data: 2012-11-10 13:08:39
Night turejo omenyje, kad gavus dovana, man atrodo kiek kvaila dar
svarstyti, ar ja pasinaudoti. Vis tiek laikas bus praleistas daugiau ar
maziau smagiai. O Povilo klausimas nuskambejo kaip snobo-gurmano, kuriam,
matai, svyturio alus per prastas, kad i jo degustacija padovanota nueitu -
geriau namie prie TV turiningai ta laika praleisti.