Tema: Re: alaus degustacija
Autorius: ALORA
Data: 2012-11-09 12:32:47
jeigu nori pamekenti, tai proga visur atsiras. O jei nori gerai praleisti laiką, tai praktiškai visur tai imanoma.
Viskas priklauso nuo nusistatymo. eiti vienam i degustaciją - tai eiti pasigerti. Tam, aišku, galima nusipirkti, kad
patinka, ir ištaršyti vienam namie. Juk esme ten ne aluje, o degustacijoje, o tai - renginys.