Tema: Re: Pašalusios vynuogės
Autorius: Povilas
Data: 2012-10-31 20:31:21
gal geriau parodau kaip tai atrodo,o ku kurioje Senuku parduotuvejetai buna
sudeta ,man sunku pasakyti,bet pasiklausti informacijoje galima.....bet ne
visada pasakys (kaip kad atsitiko man Senuu Banginyje Vilniuje)
Taigi, :

http://www.senukai.lt/index.php?&cl=detail_search&alist_tab=articles&pgNr=3

 Biowin vyno mieles