Tema: Re: Pašalusios vynuogės
Autorius: Povilas
Data: 2012-10-30 20:07:46
Tiketis pasigaminti kazka tokios kokybes,kas Justui ne butu v-padlu
gerti,reik ir ziniu ir paciu uogu ir palankiu oro salygu konkreciais
metais.Bent man nera teke nei LT ,nei kad ir Kryme ragauti kazko tokio is
serijos hand made,ka noreciau gert kasdien.
O jeigu nesi dideli somelje ir patenkins tradicinis" lietuviskas" ar kitose
postsovieticus valstybese priimtas savo sodo vaisiukas,tada beveik be
isimties visas sultis priimta skiesti.Kokiu santykiu? Yra visokiausios
lieraturos,ivairiausiu cukraus lygio skaiciuokliu,bet realiai,tai uzteks
to,kad kazkiek jaustum ta santyki tarp turimo savaiminio rugstumo ir saldumo
ir to ko tikiesi gauti galutiniame rezultate.