Tema: Re: Rukykla - ka ne taip darau?
Autorius: Povilas
Data: 2012-08-13 18:39:32
As sutinku su teorija,kad per daug dumo,gadina skoni,o taip dazniausai
atsitinka ,kai yra maza erdve ,kurioje vyksta rukinimas + kartais per
didelis ir vyksta ne smilkimas, o tiesioginis degimas.Bet noriu pasakyti,kad
cesnakas,kaitinamas tikrai skonio neprideda,o daznu atveju,ta yra
tiesioginis kelias i greita zuvies sugadinima.Juk cesnako/aliejaus pagrindu
padarytu misiniu gailma nutepti jau isrukytas dar karstas zuvis ir nebus
galimybiu susvilti prieskoniams.