Tema: Re: Rukykla - ka ne taip darau?
Autorius: servisas
Data: 2012-08-09 10:57:40
Vat matai, mepsus vaikystej per langa ismetei, ir su zuvim nebemoki elgtis
:)
Siaip idomu garvezi cia insigijai.
Del vistu kanopu nezinau, nerukinau, bet zuvies pacios rukinimas- nu
elementarus dalykas. Del karsio- jis megsta kabeti, tai jei turiu kabinama
zuvi (karsis, salatis, karosas koksai, ungurys), tai rukinu kabinamoj
rukelnycioj, kitas zuvis, kurios megsta guleti, rukinu gulimoj rukelnycioj.
Kadangi nelabai suprantu, kaip paroxodas tavo veikia, tai nelabai ka gudraus
su juo galiu patarti, bet faktas, kad dumo per daug nebuna. Pvz Nidos visose
rukelnyciose oras visiskai uzglusinamas, kad tik smilktu malkos. Tenai kokia
valanda neatidarius duru jos is viso uzgestu.
Dar niuansas- nezinau, man skura valgyti is rukelnycios istraukus kazkaip
nelabai- juk ji ruda del iskritusios is dumu smalos prikibusios. O ten speju
kancerogenai.
Mano rukelnycios tokios- kabinama- metaline spinta su kiaurom durim, kurioje
dumas nelabai gaminas, tenka ilgiau rukint prie mazos ugnies.
Guldomos rukelnycios plana idedu. Nu sitoj tai neiseina sugadinti zuvies,
kad ir kaip noretum. Aisku, saliarkos ant dugno papiltum, ar dumsaske i vidu
imestum, tai butu nekas, taciau jei darai tiesiom rankom ir su malkom, tai
viskas gaunas.
As tau berods esu sakes, tu man steika kepi, as tau rukau upetaki, ir ziurim
ka turim.