Tema: Re: Rukykla - ka ne taip darau?
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-08-10 08:23:32
As metalinej dezej ant groteliu rukau, apacioj nedidelius pagaliokus kurenu.
Dezes dugna, kai ikaista, pirktinem pjuvenom isdarstau.
Isrukau 1 kg lyna mazdaug per 45-50 min, suriai isruksta irgi panasiai.
Vis mastau reik po deze daugiau plytu pakist, tai gausis karscio maziau.
Nors rezultatas tai tenkina visus ragavusius.