Tema: Re: Keptuv� - ?
Autorius: ALORA
Data: 2012-07-17 14:13:51
lietinius iš vandens ir miltų galima kepti be riebalo belekur. kažką a la levašą - irgi, net ant tandūro sienų. Bet
blynams ant plieninės reikia riebalo ir tai dar ne visada pavyks, o ant mano keptuvės pavyksta visada, net ir visai be
riebalo, tik atrodo tada sausoki ir nepaskrudę, o kiek ilgiau pabuvę ant keptuvės ir pasvilę. Bet nelimpa. To galima
išvengti naudojant purškiamą aliejų, kuris puikiai tinka ir ant plieninės kepant lietinius vietoj lašiako - kad raštas
būtų gražesnis. Lietinius kepti ant nesvylančios yra pornografija, bo ji labai sunki ir bevartant galima suskaldyti
kaitlentę (bent jau aš galėčiau)
..
Kokia keptuvę ir su kokia danga turiu - nežinau, niekad nekvaršinau sau galvos dėl pavadinimų ir technologijų :) Žinau
tik, kad lyg ir ne tefloninė, nes taip buvo parašyta. kažkas apie aliuminio liejinį ar pan.

Tamsto noro pamatyti patenkinti negaliu