Tema: Re: Keptuvė - ?
Autorius: Sail
Data: 2012-07-16 13:51:32
Siaip pirkau pavasari plienine, tai dabar zmona sako - liux daiktas, nupirk
kitokiu dydziu tokiu paciu. Vieninteliu minusu buvo paminetas svoris. Tad
reiks kada uzsukti paimti dar.
Pradzioj, kol keptuve prisidirbo, kazkiek kibdavo, dabar visai nebekimba.

Taip kad galu gale griztam prie senu geru sprendimu.

Ir kaip tie marketingistai sugebejo normalias keptuves zmoniu samonej
pakeisti dabartiniu fufeliu su ivairiom dangom?