Tema: Re: Keptuvė - ?
Autorius: Arj
Data: 2012-07-17 10:02:36
nusipirkom neperseniausiai keptuve-troskintuva uz lipdukus (tas kur ~79 atrodo) - kol kas
atsiliepimai labai teigiami.
Kiek laikys - velnias zino, bet speju neamzinai - visgi is aliuminio :)
Pirkta todel kad didesniu troskintuvu pasirinkime asortimentas skurdus - is maximos gal grazesnis,
bet tam galingesnes dujines reikia (nes woko forma praktiskai); labai hackman is prismos patiko, bet
buvo isbrokuota del rankenu - nepatogu rankoj laikyt, nors viska kita butu labai OK.

"Nusidejelis"  parašė naujienų news:ju1mc2$1c9$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip jusu nuomone Berghoff keptuves uz Iki lipdukus? Gal kas tokia
naudojat?.