Tema: Re: Padėkit iškepti mėsą
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-07-08 14:14:15
tai ypilk vandens y padekla, arba ydek ten bulviu darzuoviu - turesi ir
garniro ;)

"teletabis"  wrote in message news:jtbl4f$f3j$1@trimpas.omnitel.net...

Kepiau ant grotelių, iš pradžių, berods, viršutinį-apatinį įjungęs, bet
padėklas nutekėti mėsos sultims buvo apatinėj lentynoj, todėl nuvarvėję
riebalai ėmė svilti. Tuomet įjungiau termogrilį su propeleriu - per
keliolika min. iškepė. Temperatūra buvo >200.

Gal vis dėlto ant padėklo kepti, be jokių ten grotelių. Bet tada reikia
kokio aliejaus ar ko papilti?