Tema: Re: Keptas paršas
Autorius: Povilas
Data: 2009-04-12 18:26:05
"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
news:grfc8b$8lm$1@trimpas.omnitel.net...
Gal kolektyvas žino kur galima būtu pasiskaityti kaip kepti paršą ant iešmo?
Reikia iškepti du paršiukus. Kaip marinuoti, kokie iešmai turi būti, kokiame
karštyje kepti ir t.t.
Dėkui labai

Man tai idomu,kalba eina apie kokio svorio parsus,nes tas pasakymas 80 cm
nedaug ka pasako apie mesos kieki ir tai kokio jaunumo ta mesa.
Jei man kas pasiulytu valgyt jauna "vestuvini" parseli,tai turetu dar ir
gerokai damoket,bet nevalgyciau - neskanu,nes paduoda pieneliu ir tvartu.
Bet stai apie 20-40 kg parsioko mesyte man yra skani (kol dar valgydavau
mesa).