Tema: Re: Maza vyno krautuvele mazame mieste...;) reikia patarimu. aciu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-03 18:19:43
    Kodel tik isaldymas ? Konsignacija dar duoda lankstuma (kas neina -
grazinu), galimybe tirti rinka (paimsiu deze ant pabandymo kaip eina), nera
nelikvidu problemos (baigias garantija - grazinu), nereikia rupintis
sezoninemis prekemis (ziemos metu man priveza kokio alia glukwein birzgalo,
o vasara koki lengvesni skystyma), galimybe pardavineti einama produktas
(vadybininkas zino kas eina kituose miestuose ir suinetersuotas, kad biznis
suktus ir pas mane) ir dar kruva argumentu.
    Pas mane taskas miestelyje su 25.000 gyventoju. Jei reiktu gyventi vien
tik ish vyno pardavimo, vienintelis budas - tašnilovka. IMHO kolkas dar
anksti tam.