Tema: Re: Maza vyno krautuvele mazame mieste...;) reikia patarimu. aciu
Autorius: bzik
Data: 2009-04-02 15:10:57
kadangi paskutiniu metu pakankamai daug laiko praleidziu mazame miestely,
abejoju tokio verslo sekme - nedidelis potencialiu pirkeju skaicius. Kad is
eiliniu pirkeju imties kazkas uzsuktu is maximos norfos ir kt. alkoholio
skyriaus, reikia mazesniu ar bent tokiu pat kainu uz geresne kokybe.
LT nera vyno vartojimo kulturos. Ji po truputi randasi, bet ismamanciu
negausiai. Ypac provincijoj.
Kiek remiuosi savo patirtim ir stebiu aplinkinius, daugelis issilavinusiu
vidutinio amziaus vidutiniu pajamu zmoniu renkasi isbandyto skonio, iki 16Lt
kainuojanti vyna. Zinau, kad jo kaina gerokai uzkelta ir uzsieny tokio lygio
vynas pigesnis. Bandyt brangesnius (25-40Lt), kuriu musu parduotuvese
dauguma, nekyla ranka. Jei mano miestely atsirastu vynine, pageidauciau
nebrangaus, lengvo skonio vyno (10-12Lt) savaitgalio pasisedejimams (2-3
buteliai kartui). Manau tokias salygas galima igyvendint vezant keliolika
rusiu tiesiai is gamintojo.