Tema: Re: Maza vyno krautuvele mazame mieste...;) reikia patarimu. aciu
Autorius: Povilas
Data: 2009-04-03 17:37:27
"pablas" <pablas112@gmail.com> wrote in message
news:gr4nmu$931$1@trimpas.omnitel.net...

>     Matai, ispanui apsimoka pardavinet vyna ir po 2 eurus.Lietuviui - ne.

Ir reikia pastebet,kad tiek kainuoja labai neblogas vynas!As esu uz tiek
pirkes Torres Ispanijos kurorte Callafel.Bet man jis pasirode per prabangus
kasdieniam pijokavimui ir teko nuleist kartele iki 15 lt uz 5 ltr.
O tokiame biedname kurorte kaip Playa des Ingles,Gran Kanarijos saloje,uz 4
eur moterys pirkdavosi rinkinuka is 2 buteliu Freixenet szypuckos+ 2
taures.Gal pasakyt kiek pas mumis ant LT kainuoja vienas buteliukas sitos
szypuckos?
Karoce,p.Sebukai,atsidarinek savo  krautuvele ir pardavinek ir linkiu,kad
Tau biznis eitu gerai!Kuo bus didesne konkurencija,tuo bus geriau mums
vartotojams ir nereiks klausyt "teoriju" apie teisingus vynus ir teisingas
ju kainas.Bl... italai,suprantatys apie vynus ne ka maziau,nei musiski
specai,kazkodel daugiausia nuperka vynu,kurie pas juos specializuotose
parduotuvelese kainuoja 2.5-3 eur,o tu kurie kainuoja po 7 eur ir daugiau
nuerkama vis maziau.O matai,musu specai nusprende,kad lietuviai yra tokie
turtingi,kad jiems truk plysk reikia ikalt i galva,kad be 30 lt gero vyno
nenusipirksi.Aiksu,kad nenusipirksi,nes navaras yra 300%.