Tema: Re: Maza vyno krautuvele mazame mieste...;) reikia patarimu. aciu
Autorius: Povilas
Data: 2009-04-02 18:44:26
"SEBUKAS" <yeah@right.no> wrote in message
news:gr2lcj$qce$1@trimpas.omnitel.net...
> maximos ir visu kitu centru neperspjausi kaina, todel ten daugiau eitu
> sneka apie vynus, kuriu nera parduotuveje + kaina ne daugiau nei 25 litu.

Salia namu turiu Vynoteka,tai po jos atsiradimo,nepamenu ar esu kada pirkes
vyna prekybos centre,nes cia ir pigiau ir pasirinkimas didesnis.
Taigi,jei sugebesi pateikt tokiom kainom,turetu zmones pirkt.
Nors Vynotekoje ir yra pigu,bet pastebejau,kad identiskai toks pats vynas
Kanaruose kainavo 2-gubai pigiau - reiskia yra is ko daryt piniga.