Tema: Re: Maza vyno krautuvele mazame mieste...;) reikia patarimu. aciu
Autorius: bzik
Data: 2009-04-03 09:13:12
gal geriau kelt tiksla 20 po 10, nei 5 po 25 :)
kaip minejai vienam 3-4 zmoniu pasisedejimui suvartojam 2-3 butelius balto
vyno. Po 20-25 Lt nepirkau, neperku ir artimiausiu metu tikrai nepirksiu.
Maksimali kaina, kuria siuo metu sutikciau moket - 15 Lt. Mielai pirkciau
1,5-2 l tetrapakuose uz 7-8Lt/l.