Tema: Re: Ananasas
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-16 14:43:24
švitrinantį ir minkštinantį poveikį turi visos vaisių rūgštys (AHA). Tai nėra alerginė reakcija, greičiau skirtingas
reagavimas į to paties laipsnio dirginimą.

nežinau, kaip dėl bromelaino (man atrodo, jis išgaunamas iš ananasų stiebų, ne iš vaisių, bet tiksliai nežinau), bet
kivio pagrindinės 'dirginančios substancijos yra aktinidinas (enzimas) ir papainas (proteazė). Jie turi irgi mėsos
minkštinamąjį (virškinamąjį, jei liaudiškai) poveikį.