Tema: Re: Ananasas
Autorius: Indraja
Data: 2012-05-15 10:07:09
He, tamsta ne vienas saim pasauly.
As dar nuo vaikystes kankindavaus, kai saldytu ananasu po blatu gaudavom...
Liezuvis kaip su svitriniu praeitas ir t.t. Brrrrrrrrr
Nuo "barbarisiniu" saldainiu - nepajutau to paties, na - senai valgiau, gal
nepamenu. Kazkas panasaus darosi ir nuo kiviu, tik ne taip baisiai, kaip nuo
ananasu. Zodziu, dristu teigti, kad kazkokia alergine reakcija ar pan.?
Dantys ir dantu pasta - niekuo deta.
Emiau vadovautis a.a. Simkunaites rekomendacijomis, kad reikia valgyti tai,
kas auga jusu gimtojoje klimatineje juostoje - ir sakyciau beveik
nesusiduriu su mineta problema.
--
pagarbiai;
Indraja