Tema: Re: Aliejaus pukštuvas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-07 19:25:44
Gryniausias aliejus ir daugiau nieko.Paziurek paveikslelyje - juk matosi,kad
nieko viduje nera. Buvo pirkti ir su visokiom zolytem ,pipiriukais,dar bala
zino su kuom,bet as emiau tradicini varianta.

P.S.Kas be ko, ar tik ne Hyper RIMI maciau net 4-iu rusiu alieju su
priedais,ispisltyta I buteliukus su purkstuvu.

P.P.S. O Vokietijoje ,tai garantuotai,kad lengviau surasti tokiu daiktu ir
kainuoti jie turetu pigiau ,nei LT.

"ALORA"  parašė naujienų news:jj7lh4$2nl$1@trimpas.omnitel.net...

o kur tu šitą perki? Aš esu tikra, kad už tą, kurį pirkau, mokėjau daug
daugiau, apie 5-6 EUR. Bet tai ne esmė. esmė ta, kad mano
pirktame buvo kaip minimu 5 sudėtinės dalys ir buteliukas buvo nepermatomas.
tačiau šitas atrodo visai neblogai. Ar ten tik aliejus?