Tema: Re: Aliejus keoimui?
Autorius: Tomas
Data: 2012-03-06 11:52:19
On Thu, 01 Mar 2012 15:20:22 +0200, ALORA <alora@griauztas.cool> wrote:

> girdėjau pletkus (iš britų mogslinykų srities), kad riebaluose esančios
> nesočiosios riebalinės rūgštys kaitinamos virsta kancerogenais.. Ta
> prasme, tas aliejus, kuris yra labai sveikas valgyti neapdorotas
> karščiu, visiškai nesveikas, kai jis kaitinamas. Nežinau, ar tiesa

Žinau, kad ateis essas ir išjuoks mane, bet aš taip pat girdėjau, kad
britų mokslininkai nesočiąsias riebalines rūgštis dar skirsto į
mononesočiąsias ir polinesočiąsias. Tai va pirmas galima kaitinti ir nieko
joms nesidaro, o antrų kaitinti negalima. Alyvų aliejuje daugiausia
pirmųjų, o tarkim rapsų aliejuj - antrųjų. Dėl to ant alyvuogių aliejaus
galima kepti, o ant rapsų - nerekomenduotina.