Tema: Re: Stinta
Autorius: VE
Data: 2012-01-13 18:48:36
Bet kaip jų nenubaudžia už tokios žuvies pardavimus ? Pernai pamenu buvo
po 6 ar 7 lt stintos - tikrąja ta žodžio prasme ruda, neatskirsi kur
galva kur uodega. Prekiavo ilgą laiko tarpą.

Šiemet kelis kart žiūrėjau/ieškojau stintos, rasdavau tik su
pasileidusiais viduriais ...taip ir nemačiau valgomos ...

O Povilai ta po 15 Lt - tinkama vartojimui buvo ? Mąstau ryt į turgų
nuvažiuot. Man stinta labai skani žuvis ir geriau mokėt 15 lt už stintą
nei 10 lt už karpį :) O dėl tų kirminų gi pats žinai kad jie pūslėse ir
žmonėms nepavojingi.

Va kas iš turgaus valgoma - tai silkė. Kitos žuvys - kaip papuola.

P.S. o kam reiktų paskųst, jei žuvis/maistas netinkamas ?