Tema: Re: Stinta
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-01-11 16:20:08
o vat suomijei ir kitoki skandinovai tai y shpruotus ziuri kaip y egzotika
ir juos ten kaboke valgant privaloma dezinfekcyje su koshkenkorrrwa! ;)

"trickyvic"  wrote in message news:jek4ci$5ph$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va dar vienas oponentas, bendrai nuomonei.
As esu valges daug skanesniu smulkiu zuvyciu nei stintos, kurios
skoninemis savybemis nepasizymi, o jei tiksliau tai belenkuri sviezia
zuvis bus +/- skani jei teisingai paruosta, bet del ko cia tas stintu
aziotazas as niekaip nesuvokiu.