Tema: Re: Stinta
Autorius: Ignas
Data: 2012-01-11 17:16:41
otaigi taciau pisom atsistoje, kas kur kokioj saly kaip skaitosi, ir net vardo neklausem. Mes valgom, ka valgom, kiti valgo, ka valgo, ir turbut i galva pernelyg neima, jog nuo ju kepto tarakono (vien vaizdo) puse Lietuvos apsivemtu. Is kitos puses, visa sita panika ir ekstaze del stintu man irgi baisiai keistai atrodo - keptas zuveliokas, ir tiek. Visa tai panasu i kokia tai zveju rinkodaros akcija, panasiai kaip tulpes per kovo 8