Tema: Re: Simtalapis
Autorius: eSSas
Data: 2011-12-22 23:13:42
2011-12-22 22:27, trickyvic rašė:
> Zinai as pabusiu tau grubus,

O pabuvai pretenzingai debilavotas. Su teksto skaitymo igudziais viskas OK?

> Kartoju zmonems turintimes demsio sutrikimu, nueik i kabokus restoranus
> ir pan ir paprasyk kad tau ishkeptu kiausini, atejes cia galesi
> pasidalinti ispudziais ir rezultatais.

Tamstos aprasyta technologija ivaldoma mano nepilnameciam sunui. Taigi
arba kazka praleidai, arba pasirodyt protingu nepavyko. Issiimk suda is
burnos ir bandyk dar karta

> Daugiau diskutuoti nera noro, esi tamsta buktelejes.

Jei butu kada dominusios isteriku nuomones apie savo asmeni, buciau
senai nusizudes. Gali neisitempt besivargindamas

S.