Tema: Re: Simtalapis
Autorius: trickyvic
Data: 2011-12-21 17:57:18
As cia draugiskai paburbuliavau, jei is tikro as labi megstu VISUS
omnitel diskusiju dalyvius, vienus del ju gerumo, kitus del ju arsumo ir
kiekvienas mes esam kitoki, neteiskim vieni kitu bukime savimi ir kaip
jau sakiau geras barnis ir keletas keiksmazodziu ir net asmeniskumu dar
niekam nepakenke :)

SU artejanciomis Jus visus mano mielo naujienu grupiu kolegos!