Tema: Re: Simtalapis
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2011-12-02 20:56:18
Ramuciai. Isbandyta. Beje, jie ir eksperimentuoti nebijo, yra ne tik su
aguonom, bet ir su slyvom, su mesa, grybais ir pan. Paskutini karta pirkau
pries pora metu. Tikiuosi, kad nepablogejo. Saviems klientams uzstato
nereikdavo. Jei reiks, gal pavedimu priims? O gal ir atsiusti per kokias
siuntu tarnybas galetu? O gal jau turi net savo tinkla ar pardavejus. Vienzo
reikia skambinti ir klausti.
O pries 15-25 metus pirkdavom Butrimonyse, pas vietinius totorius.

Ramuciai (8 37) 432699