Tema: Re: Simtalapis
Autorius: trickyvic
Data: 2011-12-22 22:49:12
As zinau, kad tai mano ideja kuria susigalvojau pats o ne kazkur
perskaiciau as vis isbandau jau nuo senu laiku, laiks nuo laiko( gal
oliveris ar bourdainas ja ir sukure as nezinau man vienodai rodo). I
idejos originaluma as nepretenduoju ( butu daugiau negu kvaila) snekame
apie pati fakta, kiausinio kepima.