Tema: Re: Simtalapis
Autorius: trickyvic
Data: 2011-12-22 18:40:51
Keptuve + ugnis ant minimumo ( tikrai tikrai minimumo jiokiu budu
nekarsta!).
Aliejus ( negailek, kiausui tai nepakenks)
Nieko labai ilgai nesildes ( siek tiek tik pasildyk ta keptuve) Imusi
kiausa, nieko ten jiokio ypatingo atsargumo nereikia, bile kad tik
trinys neishbegtu ir viskas.
Dabar 2 variantai yra
Arba tu ta kiausa ant to minimumo ir kepi pridenges dangciu(!)
Arba kol kepa kiausas, sauksteliu ( mediniu ar kokia spatula, nu krc
kuom tik gali pasemti trputuka to karsto aliejaus is keptuves, jos
nesubraizydamas) ir pili ta karsta alieju ant to kiauso virsaus -
rezultatas gaunasi, kad kepa visas kiausas beveik vienu metu, tai cia
jei greitai reikia ir turi laiko zaidimams.
Aisku is pirmo karto gali nesigauti, nes reikia stebeti ir daryti
kazokius pakeitimus, nes nu priklauso nuo keptuves, virykles ir ttt.
Zinau tik viena, kad kiausius geriausia kepti ant paprastos skardines nu
ar ten kokios nepridegamos keptuves.
Visus sipizius hujizius palikit ant lentynos.