Tema: Re: Mėsmalė
Autorius: Arj
Data: 2010-12-28 11:26:03
Man idomu kur dingo lietuviskos bulviu tarkavimo masinos :)
Namuose pas tevus yra tokia, "kaunas", gal 1980 metu gamybos.
Naudojama iki siol, veikia kaip bite, tarkuoja irgi nuostabiai.
Patinka instrukcijoj aprasymas "Pastaba: kas pusvalandi, arba kas 90kg bulviu reikia porai min isjungti masina kad
atvestu".
Idomiausia kad galingumas visai juokingas - 250W ar tai 125W, bet tarkuoja bulves kaip zveris.
Rasciau tokia - mielai sau prigriebciau :)