Tema: Re: Mėsmalė
Autorius: Junda
Data: 2010-12-17 22:21:42
Užsisakiau Kenwood MG450. Kaip mala, papasakosiu kai turėsiu. Jau noriu
tik kad mėsą gerai maltų, nereik man tų pribombasų sultims, daržovėms,
sausainiams ir kt. Kai pamačiau, kaip apgailėtinai Moulinex 6061
tarkuoja bulves (5 min. vieną smulkiai supjaustytą bulvę prievartavo,
galiausiai užstrigo apsiputojus, vos išrovėm tą cilindrą), tai
atsisakiau minties užsiimti tokia pornografija ir gal kaip nors su ta
lietuviška mašinka namie išsiteksim :)