Tema: Re: Mėsmalė
Autorius: ISa
Data: 2010-12-10 17:44:03
Ieškojau ir aš paprastos rankinės mėsmalės, nes kažkaip dėl kilogramo mėsos
nekilo rankos pirkti elektrinės. Pas tėvus kaip tik tarybinė mėsmalė mala
gerai, taigi tikėjaus kažką panašaus rasti. Pirmiausia nusipirkau
paprasčiausią baltarusišką mėsmalę iš Maximos. Dėja, geriausiu atveju ji
tiko tik virtai mėsai malti :( Vėliau pirkau GEFU mėsmalę, tokią:
http://www.imperija.lt/gefu/kepimui/gefu-mesmale-5-dydis.html . Dideliam
mano nusivylimui jir irgi malė prastai, taigi grąžinau ją atgal. Baigėsi
tuo, kad pasiskundžiau tėvui apie savo nesėkmingas paieškas, tai jis rado
pas save atsarginį tarybinį peiliuką ir sietelį, kurį įdėjo į tą
baltarusišką, kur pirkau iš Maximos. Dabar mala kuo puikiausiai.