Tema: Re: Mėsmalė
Autorius: Povilas
Data: 2010-12-21 21:12:36
Logiskai mastant,tai abi sias funkcijas gerai atliekancio aparato reiketu
ieskoti tarp tu saliu gaminiu,kuriose yra priprasta tas bulves tarkuoti ir
mesa malti. Na, mesa mala daug kur,todel ir mesmaliu yra ivairiausiu.O
stai,kad dar ir bulvytes smulkiai patarkuotu ir nesispjaudytu nesutarkuotais
griezineliais,tai jau cia reikia ieskoti kazkur arti - ten kur valgomi
bulviniai blynai, cepelinai ir pan gaminiai.Mano supratimu ,reiketu
atsigrezti i artimiausia rytu kaimyna -"bulbashija" ir paiesoti tarp jo
gamintoju kazko panasaus.O tada nueiti i Gariunus ir ten toki pat daikta
nusipirkti pvz uz kokius nors 130-150 lt
As bijau dabar ivardinti kazkuri tai is modeliu,nors praeitais metais labai
atidziai buvau isstudijaves pasiula ir tikrai buvau rades reikalaujamus
parametrus atitinkancia technika.O veliau nusprendziau,kad jei 6 metus
apsiejau be mesmales,kol gyvenu atskirai nuo uosvienes buitines technikos
zapasu,tai ir dar tiek pat apiseisiu be mesmales ir bulviatarkes, nes musu
seimoje nera poreikio nei bulviniams blynams ,nei cepelinams.

"Junda"  wrote in message news:idsum1$tn2$1@trimpas.omnitel.net...

Pribrendo reikalas mėsmalė pirkt (blenderis per silpnas pakankamai mėsą
sukapoti). Išbandėm (dovanų pirkom) Moulinex ME4111. Malėm jautieną ir
kiaulieną, per dideles skyles puikiai malėsi, per mažas viskas apsivėlė
ir nesimalė. Nesupratom, ar per silpna ji, ar kas daros. Norim, kad
mėsmalė ir bulves tarkuotų. Tai va, papasakokit, ką naudojat, ką
rekomenduojat.